2007. szeptember 6., csütörtök

Meg vagyok őrülve, h ilyen korán kelek? Annyira be vagyok sózva a hardangerre, h bár nagyon jól aludtam, mégis a tudatalattim annyira rá van cuppanva a dologra, h korán ébresztettek. Igen, a tudattalattim, meg a hardanger. :-))) Nah, meglátszik, h reggel van - ilyen gondolkozást.







1. hardanger próbálkozás
Tudom, h nem szép és, h elszámoltam magam, de egy legés-legelső próbálkozásnak nem is olyan rossz, ha azt nézem, h értem a lényegét. Márpedig valami pozitívat meg kell látnom benne, mert akkor többé ilyen technikát ugyan nem csinálnék. :-))


Már reggel rá kellett jönnöm, h újabb kiadás vár rám. Az egyik újratölthető elem tönkrement. Puff neki. Így is pengénállok elemekkel - főleg, h elkezdődött a suli, s Adry elvitte a felét.
Ez még a kisebb baj, rettentően megijedtem, h a fényképezőgépem romlott el. Sicc! Ilyeneket nem, h leírunk, de nem is gondolunk. Mit kezdenék most egy önbeteljesítő jóslattal. ........ nah, már megint kezdem.

Mondom én..........uuuuuuuuutááááááááááálom, ha igazam van. Lemerültek az elemek, így a többi kép feltöltése várat magára.

Nincsenek megjegyzések: