2007. szeptember 3., hétfő

Alakul, mint a púposgyerek a prés alatt. Igaz, h néha 2x kell írnom, mint most is, mert véletlenül kitörlöm az egész bejegyzést úgy, ahogy van, pedig csak egy részt akartam. De majdcsak belejövök.
Végre sikerült a képeket is idevarázsolnom.
Mutatom, hogyan haladok a pillangóval. Nem vagyok magammal elégedett. Sokszor kell színt váltani, egy-egy színnel kevés x-et hímezni - egyelőre. Ezért molyolok ennyit. Remélem, lesz olyan rész, amivel könnyebben, gyorsabban haladok, mert, ha ez így megy, mire készen leszek vele, befonom a szemöldököm.




2007.08.31.


2008.08.22.


4 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Egy szavad ne legyen, nagyon látványosan haladsz!

Sziget írta...

Értetettem! .-)))))))))

Sziget írta...

Nah már dadogok is. :-)))) értettem :-)

Szihaj írta...

Nekem is tetszik, nagyon gyorsan haladsz! :)