2007. szeptember 10., hétfő

Ismét egy nehéz hétfő

Nagyon fárasztó napom volt. Fizikailag, emocionálisan és mentálisan is. 4 órát vártam egy orvosi vizsgálatra, ami meghatározza az életemet.

Tegnap keresgéltem a neten textilragasztót, úgy bukkantam egy olyan rövidáru boltra, amiről nem is tudtam, h létezik. Csuda dolgok vannak ott. Aida a szivárvány minden színében, gyönyörű zöld, sárga Panama. Aida csíkok (nem tudom a nevét). Sajnos hímzővászon nincs. Viszont nagyon készségesek voltak, beszerzik. Vannak fonalak is, sajnos Rosace azonban nincs, de ha igény van rá, azt is meghozzák.
Nagyon szép színű gyöngyfonalat vettem hardihoz. Nem fehér, nem sárga, a 2 között. Kaptam egy csomó prospektust.

Nem tudom, h a mai napot mikor fogom tudni kipihenni. Holnapra muszáj összeszedni magam, mert tanítok.

Nincsenek megjegyzések: